El Silla Club de Futbol anticipa ja als seus socis, aficionats i seguidors, en general, que, a partir de la setmana pròxima, farà oficials les primeres decisions i novetats que vénen produint-se quasi diàriament en la planificació esportiva del primer equip blanquet. En l’Entitat es treballa sense descans en la construcció del projecte 2018/19 que, de ben segur, tornarà a il·lusionar-nos més que mai a tots els sillers per a la tercera campanya històrica i consecutiva en 3ª Divisió, premiant-se des de la Direcció a aquells futbolistes que tornen a formar part en la confecció de la plantilla i que, a més, ens mostren decididament que poden i aposten per renovar en el Vicent Morera a la calor de la nostra gent. Al mateix temps anem incorporant jugadors dins de la rigorositat pressupostària que ha caracteritzat sempre a aquesta Junta Directiva, que afronta el seu últim any de mandat amb ganes de seguir escrivint les millors pàgines de la història del nostre Silla C.F. Lamentem que, en massa ocasions, els clubs obliden que els drets federatius dels futbolistes pertanyen als seus equips d’origen fins al 30 de juny de cada exercici, una circumstància legal i ètica que nosaltres sempre respectem, ací està la nostra forma de procedir com a institució, i que no ens veiem en la necessitat de saltar-nos innecessàriament

En breu, també donarem a conèixer la nova campanya de socis d’aquesta temporada, que esperem seguisca sent un èxit social com totes les anteriors, aconseguint-se la passada temporada la xifra espectacular d’1.087, exemple d’enveja sana dins del que és la 3ª Divisió i les circumstàncies que envolten a un club com el nostre representant d’una població de 18.500 habitants

ALÈ BLANQUETS!

SOM I SEREM!