El Silla Club de Futbol desitja agrair públicament i de manera oficial el suport que va brindar l’afició en el dia d’ahir al nostre primer equip en un partit i una vesprada tan difícil amb motiu de la visita al Vicent Morera de l´Orihuela C.F. i la climatologia. No trobem paraules suficients per a catalogar l’ànim dels penyistes; abans, durant i després del duel, que van espentar en tot moment dels jugadors per a aconseguir 1 punt que, sens dubte, és seu. Açò no fa més que responsabilitzar-nos en aquesta Entitat, que no descansa ni un segon malgrat les circumstàncies adverses que ens anem trobant en el camí, per a seguir en la lluita per revertir una situació esportiva de la qual estem convençuts que anem a eixir i més encara amb aquesta massa social que no ens ha deixat a soles mai i a qui aquesta Junta Directiva no oblidarà i més mentre estiga al front de l´Entitat de 1927

El diumenge, a les 17:00 hores i de nou en el Morera, tenim una altra oportunitat davant el C.F. La Nucia, líder del G-VI de 3ª Divisió

GRÀCIES INFINITES, BLANQUETS I BLANQUETES