El Silla Club de Futbol, una vegada coneguda la resolució del Tribunal de l’Esport de la Comunitat Valenciana sobre l’esdevingut en el duel de Lliga que havien de disputar el 22 de setembre de 2018 el Catarroja C.F. i el Silla C.F. “B” corresponent a la Jornada 2a del Grup 5é de Primera Regional Aficionat, desautoritzant les resolucions dels Comités de Competició i Apel·lació de la FFCV, desitja manifestar que, per descomptat, acata però no comparteix en absolut el pronunciament ni els arguments esgrimits pel Tribunal per a justificar la seua sentència. Sent conscients des d’un principi de la intervenció política directa que ha existit en tot aquest procediment amb el ferm objectiu d’ocultar l’evident i flagrant error administratiu i irregular comés pel club organitzador del partit i l’Ajuntament, propietari de la instal·lació i executor de les reformes realitzades, lamentem profundament la jurisprudència tan greu que es crea a partir d´ara per a la totalitat dels clubs federats i subjectes als reglaments de la FFCV amb aquest dictamen i les conseqüències que provocarà i de les quals ens penedirem, rebutjant des de hui per part nostra, malgrat ser assessorats jurídicament en cas contrari, començar a executar un recurs contenciós-administratiu que ens podria portar mesos i fins i tot anys resoldre en la seua justa mesura i menys si cap contra una Entitat tan pròxima i on hi ha sentiments de tota classe només coneguts per la gent nascuda a Catarroja i Silla. Res més lluny del nostre objectiu i manera de procedir

El Comité de Competició i Disciplina Esportiva de la FFCV serà l’encarregat de fixar la data i l’hora del partit en qüestió i el Silla C.F. “B” participarà com ve fent durant tota la temporada 2018/19 sense majors motivacions que continuar completant un magnífic campionat amb un grup humà excepcional, a l’altura del club que representen i del qual ens sentim més que orgullosos i que en aquest tema han seguit i segueixen les directrius de la institució que defensen. El Silla Club de Futbol manté una línia de treball esportiva i social, des del primer fins a l’últim dels seus representants per categories, que li ha conduït on està en l’actualitat i ésser una de l’Entitats més reconegudes i fins i tot premiades per la seua gestió, transparència i desenvolupament quantitatiu i qualitatiu des de fa 12 anys en el nostre municipi

Moltes gràcies a tots per l’interés manifestat i fonamentalment pel suport rebut en les últimes hores per part de molts membres del club beneficiat pel Tribunal de l’Esport de la Comunitat Valenciana, conscients d’una realitat que se sabia molt abans del 22 de setembre de 2018. Que no tinga cap mena de dubte ningú que continuarem pel camí que ens ha portat a ser el que som i a defensar els principis i valors que ens sustenten, independentment de colors o sigles, sempre reservant-nos tots els drets legals de defensa davant qualsevol alteració que es poguera produir sobre aquest tema des de hui mateix, ja siga en mitjans de comunicació públics o privats