📜 COMUNICAT OFICIAL |

🗣📣 La Junta Directiva del Silla Club de Futbol es veu en l’obligació, i amb caràcter d’urgència, d’eixir al pas i demanar perdó als socis i simpatitzants després de la dolorosa derrota patida hui. Aquesta no és la imatge que li correspon veure a la millor afició, que en aquests moments està molt per damunt dels resultats que s’estan obtenint i menys de la manera que s’ha perdut aquesta vesprada. És per aquest motiu, i malgrat que tots érem conscients que anàvem cap a una temporada més complicada que les anteriors per tot el que es va explicar amb detall en l’Assemblea Extraordinària celebrada el 07 de juny de 2019 i en la qual presentarem la nostra renúncia a un nou mandat, la totalitat dels membres d’aquesta Junta posen des d’ara mateix, hui 01 de novembre de 2019, els seus càrrecs a la disposició dels socis/es del club, per a qui ho estime convenient i pense que té la solució i els recursos necessaris al servici del Silla C.F. com succeeix ara en la Junta amb el President al capdavant, siga capaç de revertir la situació esportiva actual del primer equip amb 4 presències consecutives i històriques a 3a Divisió. Aquesta decisió és immediata. Mentre seguisca sense eixir ningú per dirigir l’Entitat, tan gran com poques des de baix a dalt, treballarem com si fóra l’últim dia per a evitar un buit de poder com ens vam comprometre amb tots els socis/es a continuar “un any més condicionat”. També cal recordar-vos que partir del 07 de juny de 2020, si ens trobem igual, hi haurà que tornar a elegir Direcció. En el moment existisca DES DE JA l’alternativa que tant desitgem en aquesta Junta Directiva, després de 13 anys en el càrrec i els assoliments esportius i socials obtinguts, cedirem el testimoni en una nova Assemblea Extraordinària que es convocaria amb la major celeritat possible, en temps i forma, segons estatuts. Fins que arribe aquest recanvi i aquest dia només podem donar-vos les gràcies per tot el molt i bo que ens esteu donant i únicament demanar-vos les nostres disculpes, unió amb l’equip i amb nosaltres prenent decisions com és el nostre deure directiu i sempre buscant el millor per al Silla C.F. I que no se’ns oblide mai una cosa… les èpoques, bones o dolentes, passen, però el que queda és la institució que tants sentiments desperta en la nostra societat sillera, l’única cosa important en tot açò és el bé del SILLA CLUB DE FUTBOL

ALÈ BLANQUETS❗️

LA JUNTA DIRECTIVA DEL SILLA C.F.

01 de novembre de 2019