Comunicat oficial

📜 COMUNICAT OFICIAL |

🗣📣 El Silla Club de Futbol ha presentat en la vesprada de hui una queixa oficial davant la Mutualitat de Futbolistes, en la Delegació de València, amb motiu de la deficient assistència rebuda anit pel nostre jugador Dani Márquez i la tardança de l’ambulància a personar-se en el Vicent Morera, així com la necessitat de posar tots els mitjans possibles en els recintes esportius on es disputen partits oficials i federats

Al mateix temps, fem partícip que Márquez es troba en bones condicions després de prop de 24 hores en observació a l’Hospital Verge de la Salut i agraïm públicament el respecte i l´afecte rebut per part de socis, aficionats, persones vinculades al món del futbol en general, i el C.D. Alcoyano SAD, encara que molt especialment volem donar les gràcies al doctor José Luis Mengual i al nostre fisioterapeuta, Julio Gómez, per la seua gran labor a peu de camp durant tota l’estona que va estar immòbil Dani Márquez sobre la gespa