En dies de treball frenètic en els despatxos dins de la planificació esportiva que començarem en les últimes setmanes en el si del Silla Club de Futbol davant la temporada 2017/18, molt especial per a l’Entitat en complir-se el 90 aniversari de la seua fundació en 1927, tenim el plaer d’anunciar l’entrenador que assumirà la pròxima campanya la direcció tècnica del Silla C.F. “B”, una vegada ja es va comunicar el 29 de maig la renovació oficial de Ximo Enguix per a la banqueta del primer equip en 3ª Divisió. Iñaki Navarro Fernández (11-04-82) serà l’encarregat de regir el destí del filial en substitució de Rafa García, qui, com és sabut, ja va prendre la decisió de no seguir després d’un cicle de 3 anys al capdavant del Silla B. Entrenador siller amb el carnet nacional, llicenciat en magisteri i la titulació del TAFAD, Iñaki Navarro accedeix al càrrec procedent del C.F. Promeses Sueca, de Primera Regional, on es va incorporar a mitjan Lliga 2016/17 estant fins a eixe moment vinculat al cos tècnic de l’Alcàsser C.F. També ha treballat en Escoles com la del C.F. Levante-Alfafar, entre altres. Dilluns que ve, a les 20:00 hores, estan convocats en el Vicent Morera els juvenils que passen a amateur a la conclusió del present exercici i els membres de la plantilla del Silla B interessats a formar part del nou projecte del filial blanquet. D’aquesta forma, el Silla C.F. tanca definitivament la contractació dels dos tècnics dels conjunts amateurs.

Aprofitem aquest comunicat per a indicar que en aquesta institució es respecten al màxim els codis ètics del món del futbol i no oficialitzarem cap alta en el Silla C.F. (3ª Divisió) mentre els jugadors mantinguen fins al 30 de juny vinculació federativa amb qualsevol altre club, per la qual cosa en breu només procedirem a publicar els noms dels futbolistes que han acceptat l’oferta de renovació que se´ls ha presentat i que Ximo Enguix i l´Entitat han volgut que seguisquen.

ALÈ BLANQUETS!