El Silla Club de Futbol informa als seus socis i simpatitzants, en general, que en el dia de hui ha decidit prescindir dels serveis com a entrenador de Joaquín Enguix Pachés ‘Ximo Enguix’. Aquesta determinació, la primera d’aquest tipus en els últims 11 anys en aquesta Entitat enmig d’una temporada, s’ha pres després d’un diagnòstic extens en el temps i sempre responsable, una vegada es va començar a detectar l’evident tendència esportiva negativa que ha experimentat el màxim representant blanquet en la competició del G-VI de 3ª Divisió i, a més, percebre’s sensacions purament futbolístiques poc tranquil·litzadores de cara a una necessària reacció. 5 derrotes consecutives i situar-nos a 6 punts del descens, quan la meta enguany era clarament gaudir d’una permanència tranquil·la en el segon exercici del Silla C.F. en la categoria, ens han obligat a variar el rumb a la dirección tècnica i amb açò trobar una resposta imprescindible per banda d´un equip que entenem està rendint per baix de les seues possibilitats, una circumstància que hem estat esperant en les últimes dates i que desgraciadament no s’ha produït resistint-nos sempre a arribar a aquest punt

Volem desitjar la major de les sorts a Ximo Enguix, al seu segon entrenador, Fredu García, i al preparador físic, Alberto Pons, i agrair-los la dedicació i l´esforç realitzat en el Silla Club de Futbol

Ja treballem en la contractació del nou cos tècnic que es faça càrrec del Silla C.F. en les jornades que resten per a la finalització de la present campanya i és voluntat poder anunciar-ho en les pròximes hores