La direcció del Silla Club de Futbol vol agrair públicament i de tot cor a l’afició del C.D. Castellón SAD el magnífic tracte que va dispensar als seguidors blanquets desplaçats en un dia laborable fins a Castelló i molt especialment als integrants del viatge organitzat per la nostra Entitat que van ser situats en una de les cantonades del Gol Alt i als qui la seguretat privada, malgrat les gestions realitzades en el descans del partit pels dirigents de tots dos clubs, els va impedir accedir a algun dels llocs de venda de begudes i menjar amb la finalitat que les aficions no coincidiren. En canvi, ens omple d’orgull que haguera aficionats locals que s’oferiren a ajudar als membres de la ‘Marea Blanqueta’ amb els penyistes del Front Albufera al capdavant en allò que necessitaren, demostrant que la nostra gent és absolutament pacífica en el seu suport cap als seus colors i sobretot fidel com a poques en representació del seu municipi. La millor demostració és que en diferents sectors de l’estadi de Castàlia un bon nombre de seguidors del Silla C.F. van compartir localitats amb els castellonencs i no va caldre lamentar ni un sol incident, més aviat al contrari; una fantàstica cordialitat i una convivència esportiva digna de ser destacada com va succeir en el compromís de la primera volta del campionat lliguer celebrat en el Vicent Morera. Els aplaudiments rebuts a la finalització del duel ens van emocionar a tots i ens reafirmen en els principis i valors pels quals lluitem cada dia en el Silla C.F. des d’a baix cap amunt

Fem nostres les declaracions públiques realitzades pel nostre President, Ricardo Peris, als consellers del C.D. Castellón SAD amb Vicente Montesinos al capdavant: “Tant de bo l’any que ve no ens vegem… serà la senyal que el Castelló estarà en Segona Divisió B”

MOLTES GRÀCIES, CASTELLÓ!