El Silla Club de Futbol informa amb caràcter oficial que l’entrenador René Martínez Conejo ‘René Martínez’ no seguirà com a màxim responsable tècnic de la primera plantilla després de traslladar-nos l´Elche C.F. SAD, el seu club d’origen i propietari dels drets federatius de René Martínez fins al 30 de juny, la ferma voluntat de tornar a comptar amb ell en el seu organigrama de cara a la pròxima campanya. La intenció de la nostra Entitat era seguir apostant per René i el seu segon, Nacho Villamía, però, al mateix temps, també existia la possibilitat que finalment s’ha donat i, a més, que el propi entrenador acceptara signar un nou contracte de vinculació amb l´Elche C.F. SAD i descartara d´aquesta manera continuar en el Vicent Morera. El tècnic il·licità es va incorporar al Silla C.F. el passat 14 de març aconseguint l’objectiu de la permanència restant 2 jornades per a la conclusió de la Lliga en el G-VI de 3ª Divisió

Esperem poder anunciar en els pròxims dies el nom de l’inquilí de la banqueta del Silla C.F. que treballarà conjuntament amb la Direcció de l’Entitat en el projecte esportiu blanquet per a l’exercici 2018/19